Постинг
16.11.2006 14:56 -
За градския транспорт
Бях ви приготвил едно дълго, иносказателно и много интересно есе за една панелка и един ... Shrink дет" викат американците.
Е, няма да го видите днес. Няма време :)))
Но пък видях тази статия:
http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=965796
Половината софиянци биха използвали градския транспорт, ако е по-бърз
Ами и аз бих се возил с градския транспорт, ако е по-бърз. Даже и сега се возя сравнително често (един-два пъти седмично). Намирам, че това донякъде е въпрос на гражданска отговорност. Ако всеки се качи на колата си за 3 км, а останалите - по таксита, просто никой никъде няма да стигне него ден.
Има ги и такива дни в София... особено ако вали.
Мнението ми е, че организацията на градския транспорт в един голям и ужасно зле развит град като София е крупен политически въпрос, нежели просто бизнес планиране на една фирма (СКГТ ЕАД, и на тях да им ...)
Има поне едно очевидно решение (наред с много други, естествено). Очевидно, доколкото се прилага във всеки голям град в Европа - BUS лентата.
В Париж (ух, че съм досаден, пази Боже сляпо да прогледа) BUS лентата е отделена с бордюр - само автобуси и таксита. Каква е глобата, ако караш в нея - не знам. Raddy да каже:)))
До скоро
Отивам при чичо ми на Витошка и Парчевич. Пеш...
Е, няма да го видите днес. Няма време :)))
Но пък видях тази статия:
http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=965796
Половината софиянци биха използвали градския транспорт, ако е по-бърз
Ами и аз бих се возил с градския транспорт, ако е по-бърз. Даже и сега се возя сравнително често (един-два пъти седмично). Намирам, че това донякъде е въпрос на гражданска отговорност. Ако всеки се качи на колата си за 3 км, а останалите - по таксита, просто никой никъде няма да стигне него ден.
Има ги и такива дни в София... особено ако вали.
Мнението ми е, че организацията на градския транспорт в един голям и ужасно зле развит град като София е крупен политически въпрос, нежели просто бизнес планиране на една фирма (СКГТ ЕАД, и на тях да им ...)
Има поне едно очевидно решение (наред с много други, естествено). Очевидно, доколкото се прилага във всеки голям град в Европа - BUS лентата.
В Париж (ух, че съм досаден, пази Боже сляпо да прогледа) BUS лентата е отделена с бордюр - само автобуси и таксита. Каква е глобата, ако караш в нея - не знам. Raddy да каже:)))
До скоро
Отивам при чичо ми на Витошка и Парчевич. Пеш...
Ново поскъпване на горивата вади превозв...
БДЖ стачкува утре. Транспортният министъ...
Кабинетът реши проблема на БДЖ с незакон...
БДЖ стачкува утре. Транспортният министъ...
Кабинетът реши проблема на БДЖ с незакон...
Следващ постинг
Предишен постинг
Глобата е 300евро ако я застъпиш, 600 ако караш направо в нея. Доста соленичко е дори и за западния стандарт. Този способ бе внедрен преди 7,8 години като опит да се улесни и фаворизира градският транспорт, такситата и велосипедите. Трудно беше, на иначе невъзпитаните парижки шофьори, да привикнат с лентите. И докато по основната цел имаше сериозен напредък, задръстванията в Париж станаха още по големи поради "отнемането" на една лента от общия поток.
цитирай... Парижките шофьори да се невъзпитани, нито задръстванията да са твърде тежки - но аз сравнявам със София, пък и съм обикалял само "широкия център".
Но движението в т.ч. в часове като 8 сутрин и 6-7 вечер ми се стори поносимо - все пак метрото е изключително "гъсто" и добре организирано...
А 600 Евро е наистина добра глоба. Мисля си, че нещо от порядъка на 200 лв. и 3-4 точки е добър вариант за София :)))
цитирайНо движението в т.ч. в часове като 8 сутрин и 6-7 вечер ми се стори поносимо - все пак метрото е изключително "гъсто" и добре организирано...
А 600 Евро е наистина добра глоба. Мисля си, че нещо от порядъка на 200 лв. и 3-4 точки е добър вариант за София :)))
Хобитт, Май Хоум Бро!
Няколко предложения:
Вместо тея будки дето никога нямат човек в тях да си купиш билет, - автомати- ако не на всички спирки,както е в Германия- то поне през една. Това пести:
1. Разходи за поддържане и отопление на тея будки
2. Процент и заплата за продавачите
3. Време за да търсиш билет
4. 24 часова услуга
5. Разправии с деградирали контроли(Тип 21 часа е, няма откъде да си вземеш билет, водача билети няма, НО! Има контрола...)
Какво мислиш?
ПС: Точни разписания, също!
цитирайНяколко предложения:
Вместо тея будки дето никога нямат човек в тях да си купиш билет, - автомати- ако не на всички спирки,както е в Германия- то поне през една. Това пести:
1. Разходи за поддържане и отопление на тея будки
2. Процент и заплата за продавачите
3. Време за да търсиш билет
4. 24 часова услуга
5. Разправии с деградирали контроли(Тип 21 часа е, няма откъде да си вземеш билет, водача билети няма, НО! Има контрола...)
Какво мислиш?
ПС: Точни разписания, също!
4.
анонимен -
да за глобите за движение вьв бус лентите
21.12.2006 21:17
21.12.2006 21:17
глобите от 150-300 лв. ако кара6 без фарове се отрази добре на некултурните 6офьори- вси4ки карат сьс фарове! една глоба от 150 лв. за движение вьв бус лентите сь6то 6те се отрази добре на бавниа транспорт!!!
цитирайТърсене
Блогрол