Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2007 00:29 - No Sense
Автор: thehobbit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1438 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.01.2007 00:42


... е просто името на бара, в който празнувах, нежели намек за малко прекомерното повтаряне за "европейската" година на България (те санким досега бяха африкански... годината е като градината - ти си решаваш каква да е). 

Прекрасно заведение - в двуетажна възстара сграда в "Капана", както пловдивчани наричат един стар, оплетен квартал между "главната" и стария град... Хубава музика, приветливи клиенти и сръчни бармани. 

Останалото беше доста диво (може би твърде...) "Иху-Аху", а аз се отчетох с около 6 часа танци без сядане (а по принцип не съм от най-танцувалните), накратко - добро парти, предвещаващо добра година:)))

Засега нямам снимки - затрил съм си кабела някъде из офиса, ще почакате два дена:))) 

Разбира се, не мога да подмина "Темата на темите" - началото на членството на България в ЕС, макар да не ми се задълбочава, още имам лек махмурлук. Без да споделям възторженото настроение на Ради Точев, съм много, много щастлив, че този момент настъпи. 

Останалото е бачкане и учене - защото сме много, много "назад с материала"

Иначе ... No Sense.



Тагове:   Sense,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thehobbit
Категория: Политика
Прочетен: 892609
Постинги: 186
Коментари: 1374
Гласове: 2389
Архив
Блогрол