Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2006 12:42 - Гражданите говорят, социолозите мълчат
Автор: thehobbit Категория: Политика   
Прочетен: 3126 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 19.10.2006 15:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Три дни преди първия тур на изборите сме свидетели на непозната в българските мащаби гражданска кампания в подкрепа на професор Неделчо Беронов. 

Достатъчно е да прегледате моя Блогрол или да напишете "За Беронов" в www.google.com или www.dir.bg .  

С помощта на електронното издание www.mediapool.bg се провежда още една нет-кампания: 

http://www.mediapool.bg/show/?storyid=122429&srcpos=9, чието продължение можете да видите тук: 
http://dilmana.web-log.nl/mijn_weblog/

Огромната част от тези подписки, сайтове, постинги и блогове са напълно независими и не са част от официалната кампания на кандидата Неделчо Беронов. Затова и посланията могат да ви се сторят малко разхвърляни, разнопосочни, нееднородни. 

И наред с това - отчайващо искрени. 

Ще помогне ли всичко това да за победата на професор Неделчо Беронов? 

Ще бъде ли фактор той да достигне до балотаж и да обедини гласовете срещу сегашното политическо статукво, олицетворявано от Георги (Гоце) Първанов - а очевидно тези гласове са над 70% от българите? 

Не знам. И не е толкова важно. Както казва моят приятел http://vetinari.blog.bg - Прави каквото трябва, пък да става каквото ще. 


Важното е, че направихме каквото трябва, показахме че можем и ЩЕ го правим и в бъдеще. Тази инициатива няма да остане без последици. 

Мълчанието на придворните социолози ми дава известни надежди, че резултат от тези усилия може да има още в неделя. 

Но - няма смисъл да гадаем. Има смисъл да гласуваме.


Тагове:   мълчат,


Гласувай:
0



1. ssstto - В неделя-
19.10.2006 14:13
за Неделчо;)
цитирай
2. thehobbit - Разбира се ssstto,
19.10.2006 15:02
поне що се отнася до мен.

Но дори да не е за Беронов - на мен ми писна от 3 - 4 кампании насам разгворите за изборите се свеждат до пророкуване на резултата, а не обсъждане на различните кандидати/платформи.

Много глупаво и типично българско.

Толкова ли е страшно да гласуваш за загубил кандидат? Това показва ужасно ниска политическа култура...
цитирай
3. teodordetchev - Трябва да се гласува.
19.10.2006 15:49
Привържениците на Беронов са просто длъжни да гласуват, дори да са АБСОЛЮТНО убедени, че няма да победят. В неделя, хората, които се определят като демократи и европейци, трябва да са двойно мотивирани - един път да дадат подкрепа на своя кандидат (категорично негативното си мнение за Георги Марков съм изразил ясно на достатъчно много места) и второ - да спрат похода на Волен Сидеров към поредната му "една седмица слава". Дори и само победата над Сидеров си заслужава отиването до изборната секция.
цитирай
4. thehobbit - Победата над Сидеров...
19.10.2006 15:53
... е въпрос на самоуважение.

Но всеки балотаж е непредвидим - резултатът на Първанов се свежда до около един милион гласа, половината от тях дължи на ДПС.
цитирай
5. gabrielle - Подкрепа за Беронов -
19.10.2006 16:39
поздравявам те за това начинание!
Хубаво е също, че си създал място, където могат да се споделят прогнози и мнения за предстоящите избори. Три дни преди тях обществото ни дълбоко спи - дано се събудим и не допуснем да се случи това, което социолозите пророкуват.
цитирай
6. sparhawk - Лично аз не гласувам за победа
20.10.2006 10:20
Просто мисля, че гласовете на Беронов ще са хората, които не обичат простотията и искат да чувстват уважение към своята страна. Любопитно ми е колко сме.
цитирай
7. thehobbit - Обществото не спи...
20.10.2006 11:14
... това е твърде оптимистично, gabrielle.

Моето мнение е много близко до това на sparhawk - резултатът на професор Беронов е (ще бъде) представителен за едно малцинство.

Мнението ми е, че то може да бъде увеличено, но са нужни огромни усилия, а и принципна промяна на много позиции - на това ще бъде посветен блогът ми СЛЕД изборите.
цитирай
8. thehobbit - До echeveria
20.10.2006 11:31
Прав си - прегледах блога ти и съм убеден, че нашите различия са твърде, твърде сериозни. Надявам се някой ден да поспорим културно, на което - чини ми се - и двамата сме способни:)

А иначе "постоянното присъствие" в нета е много сериозна target група. Наистина на общия фон не е "стратегически електорат", най-малкото като брой хора и най-малкото ЗАСЕГА.

Същевременно, в момента сме в края на предизборна кампания, когато само проценти имат значение.

Но по принцип моите интереси са свързани с култивиране на една опозиционна култура сред едно креативно малцинство в България - а тогава не е важна бройката...
цитирай
9. thehobbit - Георги,
20.10.2006 11:54
Не ми харесва това, че си праснал целия този чаршаф в блога ми и - честно казано - ме сърбат ръцете да го изтрия.

Но няма лошо да предлагаш интересния си форум. Моля те, пусни една кратка анотация, която да остане след като изтрия големия ти текст:)

Поздрави

Радан

P.S. Макар да ми е доста наивна идеята ви, ще поразгледам форума ви след изборите
цитирай
10. thehobbit - Aз не съм десен
20.10.2006 14:44
в интерес на истината. В много и различни отношения имам виждания, които се определят като умерено леви.

Моята "дясност" е определена от нелепо нареченото "ляво" на БСП/ДС - подкрепено от едрия бизнес, Църквата, селото и малкия град...

А иначе съм много "десен" (а правилно да го кажем - прозападен и проамерикански) във вижданията си за външна политика, което ясно ме различава от това, което виждам в блога ти:)
цитирай
11. thehobbit - Изтрих това, което
20.10.2006 14:46
бях казал, че ще изтрия. То не беше мнение, различно от моето, а по-скоро нахален спам.

всеки, който се интересува от Proect681, може да се обади на Георги на този мейл: georgikerelov@abv.bg
цитирай
12. thehobbit - Te бездруго сега се събудиха
20.10.2006 16:37
от едногодишен сън.

Има едни такива реформистки групи из БГ, които чакат пореден "десен" провал, за да се появят отново. След местните избори са им предишните издихания.

Този път май грешно са си направили сметката:)
цитирай
13. gabrielle - успешен старт
25.10.2006 14:49
на новоориентирания блог!
Въпреки загубата на Беронов и катастрофалния избор, който предстои, мисля че блогът ти имаше смисъл и посланията ти стигнаха до... може би просто до тези, които поискаха да ги чуят
цитирай
14. анонимен - Благодаря gabrielle
25.10.2006 16:45
Аз разбира се не съм се надявал десетина блога да променят резултата.

Но съм много доволен, че срещна разбиране и оценка в конкретната ситуация.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thehobbit
Категория: Политика
Прочетен: 894280
Постинги: 186
Коментари: 1374
Гласове: 2389
Архив
Блогрол