Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2006 12:03 - Загубихме ...
Автор: thehobbit Категория: Политика   
Прочетен: 3284 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 23.10.2006 12:19


... разбира се - напълно очаквано. 

Няма място за трагедии и вайкане, но има адски много място за сериозни, дори радикални анализи. Аз ще направя моите тук, надявам се читателите на този блог да не се стопят като десни гласове на президентски избори. 

Но първо правя три неща: 

1. Преименувам блога, защото моята кандидатура вече я няма

2. Махам (временно) линка към сайта гоце.нет, защото не искам по никакъв начин да подкрепя Волен Сидеров. 

3. Публикувам (вж. следващия постинг) едно много важно за мен стихотворение и сърдечно БЛАГОДАРЯ на всички посетители на блога ми - то е поздрав за тях.


Разбира се, всички текстове, които съм написал по време на кампанията - а част от тях днес изглеждат леко смешни - ще останат. За спомен от тези избори и за да е ясно, че аз не се крия от позициите си.



Гласувай:
0



1. killu -
23.10.2006 12:13
Дали да гласувам за комунист или за фашист!
Това е въпроса. Обаче съм живял по време на комунизма и си спомням доста от него.
Да ще гласувам за фашиста!
Твърдо!
цитирай
2. thehobbit - Един коментар замина...
23.10.2006 12:16
... поради използвани груби обидни изрази.

Не се съмнявам, че такива тепърва ще има много. Тези, които не умеят да губят достойно, изпадат в яростна завист пред хора с това качество:)
цитирай
3. thehobbit - killu
23.10.2006 12:17
Радвай се, че не си живял И при фашизъм.

За другото - не бих могъл да повиляя. В момента съм типичен Looser, кой би ме слушал:)
цитирай
4. sparhawk - аз уви
23.10.2006 22:38
ще се наложи да подкрепя първан. както написах и преди - все си изяден, но по-добре хищник, отколкото пришълец :(
цитирай
5. thehobbit - нормално е sparhawk
24.10.2006 15:04
И аз бих го подкрепил ако бяха 50/50 най-вероятно.

Слава Богу, няма нужда да го правя.
цитирай
6. анонимен - Но thehobbit ...
26.10.2006 20:44
Но thehobbit ...просто съжалявам че в Медиапоол ми изтриха писанията , за да Ви покажа ЗАЩО се стигна до тия унизителни 9 % ????
Защо никой от Вас "десните " не слезна поне за миг при нас "Кибиците" (спомняш си за моите Закони и синдроми) и да ни отговорите на някой и друг елементарен въпрос?
Но основният въпрос ми бе
-"Защо само в два реда беше автобиографията на г-н Беронов"
И ред някои дори провокиращи но изискващи отговор въпроси???
После и досега Вие не ми отговорихте на въпроса -
Защо след като още през 1997 г. се знаеше за агент Гоце , "десните" затаиха истината???
Стигна се до парадокса Пешо "гордоста на Сара" да вади пасквилите на ген. Атанасов , срещу ген.Бонев - та сега изгря звездата на третия генерал бат Бойко?????
Специално АЗЪ Блаже се чуствам измамен от таз лъжа на "десните" за агент Гоце???
Жалко ,че за 10 год. кредита който Ви беше гласуван неусетно , хей така се превърна като "боклука" на София,и пак по най-шаблонен начин вече чета за "селският" кмет на София????
Чунким , Каракачанов с купоните,Янчулев (хидро инженер)- с режима за вода и Софиянски с боклука ,направиха нещо за София????
Чий бяха тия кандидати , та сега се отказвате от тях???
Е , ако на СДС не и изнаса - отрочетата са техни,загубеното доверие е техно и т.н.
Още в началото когато избрахте Беронов за кандидат , Ви казах за варианта във Франция с Жак льо Пен , е бях оплют но найсе...???
Сега нещо което ако искаш вслушвай се ако не , през крив макарон "десните " ще гледат към парламента!!! Припомни си когато през 93-та год. остранихме Франция , и отидохме в щатите и се класирахме четвърти , кво направиха французите???
Следващият цикъл 1998 г. станаха СВЕТОВНИ ШАМПИОНИ??????
Това е - ние "КИБИЦИТЕ" приемаме че сте велики и ще Ви гледаме великият сеир който ни правите!!!
Ака който и от Вас не ми обясни на мет тъпото елементарни нещо-не се сърдете - наистина към 10 % СА УМНИТЕ В ЕДНА СТРАНА???????
цитирай
7. анонимен - blag009 - написа
26.10.2006 20:47
blag009 - написа по горното.
Извинявай не се ориентирах!!!
цитирай
8. thehobbit - Здрасти Благо
27.10.2006 11:28
Повечето ти въпроси бих ги задал и аз. Само не знам защо се държиш, сякаш аз съм в ръководството на някоя партия или пък в щаба на Беронов? Не забравяй на колко години съм - знам твърде малко за Янчулев (да, помня режима ан водата) и дори не съм бил пълнолетен, та да гласувам за него:)
цитирай
9. анонимен - Не е важно дали си от ...
04.11.2006 15:57
Не е важно дали си от ... пък останал съм с впечатление ,че то малко ти влияе!!!
Според мен , крайно време е да тласкаме въпросите НЕ към угода на РЪКОВОДСТВОТО , А към нас НАРОДО ( или както съм го кръстили , Негово Височество КИБИКА)!!!
Ако смяташ ,че КИБИКа е едно тъпо парче и лесно за ръководене СТАДО , обърни внимание колко ГЛАСОВЕ на ВТОРИЯ тур взе Сидеров ???
За справка мога да ти покажа ВТОРИТЕ турове за президенти на Жельо,Стоянов и Първанов:
1992 г. - ВТОРИ тур

Брой гласове по кандидати:
II тур

4
Желю Желев и Блага Димитрова 2738420

16
Велко Иванов и Румен Воденичаров 2443434

1996 г.-ВТОРИ тур

Брой гласове по кандидати:
II тур

5
Иван Маразов и Ирина Бокова 1687242

9
Петър Стоянов и Тодор Кавалджиев 2502517


Проценти от действителните гласове по кандидати:
II тур

5
Иван Маразов и Ирина Бокова 40.27%

9
Петър Стоянов и Тодор Кавалджиев 59.73%



2001 г. ВТОРИ тур

Брой гласове по кандидати:
II тур

2
Петър Стоянов и Нели Куцкова 1,731,676
5
Георги Първанов и Ангел Марин 2,043,443

Проценти от действителните гласове по кандидати:
II тур

2
Петър Стоянов и Нели Куцкова 45.87%
5
Георги Първанов и Ангел Марин 54.13%

ВТОРИ тур 2006 г.

Брой гласове по кандидати: II тур
3 Георги Първанов и Ангел Марин 2050488
6 Волен Сидеров и Павел Шопов 649387

Проценти от действителните гласове по кандидати: II тур
3 Георги Първанов и Ангел Марин 75.95%
6 Волен Сидеров и Павел Шопов 24.05%


Както виждаш отчайващо ?????? Колкото и да е парадоксолнж то е за цървените - не за КИБИЦИТЕ????

Сега за мен схематично , при Желката и магаре да беше КИБИКА щеше да го избере!!!
При Стоянов - там беше първото предупреждение - ЗАЩОТО СТОЯНОВ БЕШЕ НАЗНАЧЕН СЛУЖЕБНО ЗА ПРЕЗИДЕНТ ОТ СДС , Ч/З НЯКАКЪВ ИЗМИСЛЕН ПРЕДВАРИТЕЛЕН ПОДБОР-КОЙТО ПА КЪСНО НЕ БЕШЕ ПОВТОРЕН?????????
При Първанката - с какво со кратце ме спечели да гласувам за него??????
1.Заради простовлутата фраза
- "Кажи им Иване , те ще те разберат!!!!!!"
Ние КИБИКА знаехме кво трябваше да си каже вуйчо Ваньо - но найсе и на вуйчото ударихме балтията ????
2.Абсалютният гаф с пасквила на Б.Бонев???????
КИБИКА , подуши ,че тук има нещо по-ТАКА , И СЕ ОКАЗА ПРАВ ПРЕЗ 2006 Г. ЛЬОШИЯТ Е БИЛ ГОЦЕ - НО ДЕСНОТО НЕ КАЗА ИСТИНАТА????
През 2006 г.
Направи уважаеми thehobbit разликата м/у втория на предните избори и тия на Волен- ИЗВОДА Е ВАШ , НИЕ СИ ЗНАЕМЕ ТЕГЛОТО , НОСИМИ СИ ГО И НЕ СЕ ОПЛАКВАМЕ , НАЛИ СЕ ГРИЖИМЕ ЗА ВАС ДЕЦАТА , да не стигнете до простовлутият разказ на Алеко "Пази боже , сляпо да не прогледне!"!!!!!
Не се засягай , погледни на въпроса от страна на РОДИТЕЛСКОТО ТЯЛО :))))))))))))!!!
Съжалявам уважеми thehobbit , че не ме попита как след като имам твоя подпис за КАНДИДАТ - ПРЕЗИДЕНТ не ме попита как бих провел кампанията????
Иначе ЖАЛКО за ония 240 000 души които ВСЕ още Ви вярват , но КИБИКА НЕ ВИ ВЯРВА!!!!!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thehobbit
Категория: Политика
Прочетен: 896884
Постинги: 186
Коментари: 1374
Гласове: 2389
Архив
Блогрол