Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2007 19:57 - Просто кич
Автор: thehobbit Категория: Политика   
Прочетен: 3596 Коментари: 5 Гласове:
0



“Великденското парти” – странно звучи, нали? Но точно това си беше – продължи в доста приятна дискотека, изпълнена с учудващо симпатични млади (уххх ... доста по-малди от мен, повечето) люде, сносна музика и Heineken по два лева. Имаше и други напитки, де. Но аз пия само бира, макар повече от полезното...   Музика, танци, бира. Доста приятни момичета, почти облечени. Добър купон, аз си падам по тези неща и смея да доложа, че не посрамих поколението на ражданите в годината, в която Deep Purple са записали Come Taste The Band. Към 03.00ч. атмосферата доста се разкашка, поразкашкаха се и погледите на момичетата. До същинска оргия не се стигна, все пак градът е – както отбелязах – доста консервативен, по земеделскому патриархален. Пък и заможен, а благосъстоянието често върви ръка за ръка с една буржоазна въздържаност, която доста хлъзгаво наричаме “семейни ценности”, хаха.   Повечето деца си тръгнаха преди мен. Взеха си и огъня, оригиналния. Огнепоклонническата оргия завърши преди да е съвсем започнала, някак половинчато. Аз останах доволен – най-малкото съм сериозен женен буржоа и ми е късно вече за оргии ... Кой оргясва да оргясва, хобитът се ожени. 

.................................

Ако цялото нещо не се случваше на “най-светлия християнски празник”, ако не беше повод за продължаващата вече цяла седмица гордост от “рекордната посещаемост” на черковните дворове, дискотеките и кръчмите, ако пресата не бумтеше в доволство от приобщаването на “все повече млади” към “християнските ценности”, би било един приличен купон, макар и твърде кротичък за представите на старо куче като мен.   Сега беше пошла работа. Кич и излагация. Като този ужасен кич тук: 

image
 
image

Няма нужда от коментар, нали?   И великденската “християнска” гордост от препълнените дискотеки също няма. Лошото е, че тези деца там, по дискотеките, те вярват на престорено смирените жреци, на грозно патетичните вестници, на обезверените си, но суеверни родители, че това е християнство.   Толкова е християнство, колкото онова на снимката е народна носия. По-добре (децата де, другите хич не ме интересуват) да чуят няколко от онези, изстраданите песни на Johnny Cash. Повече ще разберат.  


Тагове:   кич,


Гласувай:
0



1. mery67 - В ноща на този ден си бях у дома и ед...
13.04.2007 21:36
В ноща на този ден си бях у дома и единственото , което си мислех в спокойната вечер бяха думите на Исус:Прави на другите , това , което искаш и те да правят на теб! и още: Обичай ближния си , както себе си.
Едва ли има други житейски максими , които да са ми помагали и да са ме насърчавали по добре в живота.Ползата от тяхното прилагане повярвай ми е голяма!
Ако успеем да накараме и нашите деца да се ръководят от тези ценни принципи , мнага от проблемите в света биха намерили своето решение!
цитирай
2. ani101 - Точно така си е - родителите са об...
13.04.2007 22:26
Точно така си е - родителите са обезверени , но мнооооооооооого суеверни и наричат това християнство!
цитирай
3. estrella - Присторено
13.04.2007 22:52
смирените жреци е право в десятката...
цитирай
4. ivoberov - за широките простонародни маси
15.04.2007 16:09
разсъждениията и наблюденията ни май вървят успоредно. Хубаво е, че има няколко поне души, които са извън мисленето на широките простонародни маси
цитирай
5. kuromur - Честно да ти кажа Хобит, винаги съм ...
18.04.2007 02:26
Честно да ти кажа Хобит, винаги съм се дразнил, когато говориш срещу църквата, която и църква да имаш предвид. Има хора и хора, християни и хора, увлечени по традициите само. Еми извинявай, знаеш, че те уважавам дълбоко, ама да осмиваш тънко цяла религия?! Най- малкото, как може да се наричаш либертарианец, ако не приемаш всички?

А що се отнася до Иво Беров, много ми се искаше и аз да го обидя в духа "простонародни маси", но се старая да не падам толкова ниско, че да плагиатствам:
Народът прост. Живота скучен- озъбено свирепо куче.

Поради яростта ти срещу църквата, преди една година те сбърках с Кембъла- друг яростен критик на християнството. Не доживя, бедния, за да преосмисли вижданията си.

Но ми кажи честно апропо, каква е твоята весия за произхода на Космоса, Живота и Човека. Извънземни ли? А те откъде са се пръкнали? Или пък от скалата бам една светкавица и станал Франкенщайн, пардон Човек?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thehobbit
Категория: Политика
Прочетен: 896965
Постинги: 186
Коментари: 1374
Гласове: 2389
Архив
Блогрол