Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2012 15:28 - Тигре, тигре!...
Автор: bgman13 Категория: Политика   
Прочетен: 1478 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 30.03.2012 15:29



(Посвещава се на изядения от кучетата професор)


Как е ловът ти, ловецо безстрашен?
Братко, аз цяла нощ тичал съм прашен.
Как ти е плячката, прясно убита?
Братко, тя още из джунглата скита.
Де са ти силите, старите сили?
Братко, те чезнат от моите жили.
Де ти е стъпката, пълна с тревога?
Братко, умирам аз в свойта бърлога.


ЛОВНАТА ПЕСЕН НА СИОНИЙСКАТА ГЛУТНИЦА
Когато се съмна, уплашен елен изрева
веднъж — и още веднъж!
И припна сърна подир него, и припна сърна
и там, във гората, отново ги скри тишина.
Аз дебнех самичък, зад гъстата влажна трева
веднъж — и още веднъж!

Когато се съмна, уплашен елен изрева
веднъж — и още веднъж!
Назад аз промъкнах се тих, аз промъкнах се тих,
на нашата Глутница плячката де е открих,
водачът ни бързо над дирята сведе глава
веднъж — и още веднъж!

Когато се съмна, и всеки от нас изрева
веднъж — и още веднъж!
От нашите стъпки във джунглата няма ни знак,
и виждат очите ни, виждат в най-черния мрак.
Преследвай, догонвай, скочи и убий след това
веднъж — и още веднъж!


ПЕСЕНТА НА МАУГЛИ СРЕЩУ ЧОВЕЦИТЕ
Ще пратя срещу ви аз тичащи диви лози,
ще викна аз цялата джунгла над вас да пълзи,
ще рухне последният покрив,
ще падат греди.
Карела, горчива карела
ще скрие тук всички следи!

Край вашите порти ще пеят във хор зверове,
из ваште хамбари Манг, прилепът, сам ще снове,
едничка в студени огнища
змията ще бди.
Карела, горчива карела
ще скрие тук всички следи!

Невидими, моите воини тръгват към вас,
щом светне луната, ще чуете техния глас.
И вълци ще водят стадата
през стари межди.
Карела, горчива карела
ще скрие тук всички следи!

И вашите ниви ще жъна една по една,
напразно след мен ще събирате вие зърна.
Елени орачи ще ровят
втвърдени бразди.
Карела, горчива карела
ще скрие тук всички следи!

Изпратих срещу ви аз тичащи диви лози,
извиках аз цялата джунгла над вас да пълзи.
Виж, храстите вече ви гонят,
виж, падат греди!
Карела, горчива карела
ще скрие тук всички следи!


БРАТЯТА НА МАУГЛИ
Пак нощ и прохлада, спи БТВ, лешояда, Манг, прилепът, вече се скри.
Човекът затвори стадата в обори, че ний сме на лов до зори.
За ноктите смели, за зъбите бели настъпи решителен час.
"Добър лов!" на всеки по тия пътеки, Закона сега е със нас!


*****
ЗАКОНА НА ДЖУНГЛАТА
Това е Закона на джунглата - по-стар от небесната твърд;
със него Вълкът ще владее; без него - делът му е смърт.

Подобно лиана Закона се вие и сплита така:
Вълкът е в Глутница силен, тя пък е силна с вълка. 



Гласувай:
1



1. becksss - Поздравления!
30.03.2012 17:45
Това е едно от най-хубавите неща, които съм чел напоследък.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bgman13
Категория: Политика
Прочетен: 642305
Постинги: 308
Коментари: 336
Гласове: 294
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930