Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2007 16:11 - BG прокуратура - кражбата не е обществено опасна
Автор: thehobbit Категория: Забавление   
Прочетен: 6891 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 31.08.2007 16:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ще оставя приложения документ без коментар.
image

Важната част:

image

Само ще уточня, че не съм "установил, че е изчезнал...", а подробно разказах кога и къде джебчията се блъсна в мен и ми сви портфейла, с доста подробно описание на крадеца.

Освен това в портфейла ми имаше и 400 лв., което надали е твърде "малозначително"... няма да коментирам и лимита на кредитната ми карта - за късмет не беше използвана по никакъв начин докато я блокирам.

Абе ...


Тагове:   опасна,


Гласувай:
0



1. анонимен - Няма абе...
31.08.2007 16:31
абсолютно е права прокуратурата според мен.
цитирай
2. анонимен - Имам няколко такива любовни писъмца...
31.08.2007 16:37
... от прокуратурата!

Общо-взето- колкото случая на посегателство върху имуществото ми има- толкова и любовни писъмца!

А общата сума като тегля чертата гони някъде 20 000 лева.

Миналата година се кодоших с данъчните- понеже изтече давностния срок по някои от случаите, а полицията не е открила извършител, нищо не ми е върнато- та да ми опростят намалят данъчната основа със сумата на откраднатите вещи. Е, не мина!

Като се заприказваме с приятели по такива теми, често стигам до идеята да събера тия всичките писанки с подпис и печат и да намеря някой устат и печен адвокат, да заведе едно дело в Страсбург, че от години у нас ми се отказва правосъдие (като никой не лови апашите, те не стигат до съда, и за това получавам не съдебно решение, ами резултата от измиването на ръцете на прокуратурата).

цитирай
3. gantree - ^^
31.08.2007 16:45
о, Боже Господи ...
това си е стопроцентов отказ от правосъдие
цитирай
4. kolega - чл.9 ал.2
31.08.2007 16:53
особено ми "хареса" частта, в която прокурорът преценява, че това да те оберат на улицата не е обществено опасно.
Много ми е интересно ако този прокурор или негов близък стане жертва на подобна кражба пак ли така ли ще разсъждава - колко малозначително е това и как въобще не е обществено опасно?
цитирай
5. анонимен - решението
31.08.2007 17:03
се обжалва по реда на НПК чл. 211 ал.2 .Доколкото съда в Страсбург - първо се консултирай с адвокат но вероятността да го спечелиш е не малка като съдя по практиката, но първо обжалвай по надлежния ред по НПК.След това пред съда по правата на човека - http://www.curia.europa.eu малко инфо.
Успех!
цитирай
6. koker - =)
31.08.2007 17:27
Е, ако се вземе предвид населението на планетата, убийството на 7-8 човека е напълно маловажно на фона на всичките тия милиарди...
П.П. Дано се наредят нещата...
цитирай
7. kraisky - Не е за учудване!
31.08.2007 17:28
това ми е до болка известно. Ще се опитам да разкажа една случна от миналата Коледа в моя блог по-късно. Просто човек явно не бива да се хаби. Щом крадат от самата полиция, какво остава за гражданството.
ПАЗЕТЕ СИ ЛИЧНИТЕ ВЕЩИ И ДОКУМЕНТИ!
цитирай
8. анонимен - Няма абе...
31.08.2007 19:31
абсолютно е права прокуратурата според мен.
цитирай
9. анонимен - ~кон-вихрогон~
31.08.2007 19:34
400 лева, ха ха ха, кон-вихрогон никога не излиза с по-малко от 1000 гръцки драхми и 1000 медни гроша, ха ха ха ха
цитирай
10. liliahristova - Веществено доказателство
31.08.2007 23:59
Откакто ни обраха колата преди две години, семейният крик ръждясва в хранилището на следствието в очакване на дело срещу крадеца, при което ще се използва за веществено доказателство!!!
цитирай
11. gantree - за разтуха
01.09.2007 12:54
http://capital.bg/showimg.php?filename=oo_373138.jpg

и по-конкретно - СРЯДА
цитирай
12. анонимен - няма кражба има грабеж
08.09.2007 11:14
в случая се касае за грабеж, а при този състав няма маловажен случай.
Предполагам, че за да заобиколят закона, формално са се позовали на кражба. Хитряги.
цитирай
13. antombrius - Уважаеми специалисти
22.09.2007 18:51
За да коментирате даден казус е необходимо поне да познавате фактическата обстановка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thehobbit
Категория: Политика
Прочетен: 892574
Постинги: 186
Коментари: 1374
Гласове: 2389
Архив
Блогрол