Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2007 16:56 - "Koйоти", "Мишоци", един обикновен пияница и предводителя на дворянството
Автор: thehobbit Категория: Политика   
Прочетен: 1415 Коментари: 2 Гласове:
0



В НДСВ за сефте започнаха да говорят истината.

Звучи малко странно от техните усти, наистина. Но - от друга страна - ужасно правдоподобно, когато се замислиш.

"Мишоци" и "Койоти", хахаха

Ето един койот: image
На мен винаги ми е мязал повече на вампир-отличник от руска гимназия. Все едно - от първия момент имам органическа неприязън към този цъкльо...

Ето и един мишок: image
Даже главния мишок. Тоя ми е преподавал наказателно право и лошо за него като асистент не мога да кажа.
Абе ... никога не е късно да станеш за резил.

Малко ми е странно само как турбокомунистите Панайотов, Петканов, Герджиков и пр. "юридически кръжок" се оказаха по-големи антикомунисти от "западняците" Велчев, Каролев и други амбулантни търговци на предприятия.

Може би тайната е в картончетата на "колегите на Джеймс Бонд" в новото ръководтсво на НДСВ, знае ли човек...

Ето една по-симпатична фигура, която поне "официално" не принадлежи към менажерията от койоти и мишоци:

image

Не знам дали е колега на Бонд, но го помня като обикновен интелектуален оръфлек с туристически обуща от махалата. Бате Мони - здрав пияница, стабиляга. Да е жив и здрав.

Ето го и хммм... конферансието на менажерията:

image

На тази снимка е със ... дресьора на койотите, май.

Не мога да определя на кого ми прилича повече Симето - на Иполит Матвеевич Воробянинов или на обикновения крадльо Паниковски.




Тагове:   Мишоци,   Обикновен,


Гласувай:
0



1. анонимен - елочка людоедка
07.06.2007 22:55
Воробянинов, Радане, Воробянинов! Нали се сещате-на изискан френски хленчеше на гарата...же не па маже троа жур....
цитирай
2. thehobbit - Уххх и аз клоня към
08.06.2007 10:25
... предводителя на дворянството ... младежката страст към балеринките и залаганията ... "Воробянинов никога не е подлагал ръка" и т.н. и т.н.

И все пак - Паниковски бяга с гъската под мишница... Воробянинов не би избягал от едно скарване в партията си...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thehobbit
Категория: Политика
Прочетен: 894491
Постинги: 186
Коментари: 1374
Гласове: 2389
Архив
Блогрол